niedziela, 14 grudnia 2008

Let's Get It Started Baby!

Ech więc oto mój blog jest :).Trochę tu pustawo ale z czasem pojawi się więcej rzeczy (jeśli będzie mi się chciało).Tak czy inaczej chciałbym się przedstawić jestem Smugg i od dzisiaj będę zamieszczał na tym blogu filmy z moich wypraw na "strasznych" mapach w GModzie , screeny z GModa i linki do map , które polecam.Tyle ile chodzi o początek.Przy okazji zamieszczę już od razu moje filmy z wycieczek Uploudowane na kanale mojego (Tak MOJEGO!xD) klanu :)



Ok więc:

Moja pierwsza "wycieczka" czyli zwiedzanie mapy House Of Horrors.Według mnie ma ten "klimat" , który potrafi przyprawić człowieka o dreszcze.Może Nightmare House to nie jest ale warto zagrać jeśli lubicie skoki adrenaliny :) Link do mapy -> Klykaj Ziom



Druga wycieczka tym razem na mapie Dawn Of Terror : Massadome Murders , którą znalazłem na www.grinder74.com.Jeśli chodzi o klimat to jest zdecydowanie lepszy niż w innej mapie tego samego autora , której gameplay zamieszczę na końcu postu.Wiem , że nie wszedłem do piwnicy ale no tam był tak ciemno , że tej cholernej klapy nie zauważyłem xD.Jeśli ktoś kto nie grał w tą mapę chce się dowiedzieć co tam się znajduje link zamieszczam o tu ->Klikaj Tytaj




Jak wspomniałem poprzednio oto kolejna mapa tego samego autora , który stworzył Dawn Of Terror.Według mnie nie straszna , chociaż skrzypiąca podłoga i śmiech Grigoriego przyprawiły mnie o ciarki.Jedyna rzecz , która zdenerwowała mnie jak cholera to mgła i para.Jak możecie zobaczyć na moim Gameplayu jeśli na nią spojrzałem to gra zaczęła mi się poprostu ciąć (jak Emo :P).Nie wiem może to jest problem z moim komputerem albo po prostu błąd autora ale co mi tam.Link do mapy -> Celuj Here


2 komentarze:

  1. Podoba się. Wytrwałości życzę :) Świetna muza w tle, aż się chce czytać :)

    Pozdrawiam,
    c0m4r

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, patrz na to:
    http://i37.tinypic.com/avh9ow.jpg

    :D

    OdpowiedzUsuń