sobota, 3 stycznia 2009

Biohazard do kwadratu

Jako , że uzbierałem odpowiednią kwotę sprawiłem sobie na nowy rok Left 4 Dead :D.Szczęście , że mój komputer uciągnął go xD.Ci co grali wiedzą , że w bezpiecznych miejscach znajdują się napisy zostawione przez ocalałych , takie jakby forum w realu xD.Postanowiłem więc , że zacznę robić zdjęcie tych napisów dla samej uciechy niestety nie wszystkich no ale co tam :P

















A tutaj odkryłem easter egg (takiego jakby) na stacji kolejowej z kampanii Krwawe Żniwo.Otóż ta tablica pochodzi z HL2 i tak samo ze stacji kolejowej.Nie wiem może twórcom nie chciało się dorabiać nowej no ale niech im będzie ;)

2 komentarze:

  1. Spoko Maroko xD fajny pomysł. Te napisy to masa ciekawej lektury i easter eggów :D

    ...reloading!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pykam w L4D. Może jakaś wspólna partyja? Invituj :)

    OdpowiedzUsuń