środa, 7 stycznia 2009

Ruiny , Szkoła i Ciastka :3

A więc pojawiła się nowa rubryka "Steam" :P Pokazuje moje statystyki bo chcę się pochwalić xD i dzięki niej możesz dodać mnie do znajomych :p Wystarczy że klikniesz w link i potem wybierasz dodaj do znajomych i czekasz aż cię przyjmę :D
Przy okazji zwiedzałem dziś nie mapę ale doskonały materiał na nią , ruiny szkoły a raczej jej budowę , która znajduje się dwa osiedla dalej.Wybrałem się tam z kolegą bo ciekawość nad wszystko jak mówię :).Akurat ktoś ogrodził cały budynek ale widać komuś to się nie spodobało i w pewnej części po prostu ją zwalił xD.Powiem szczerze miejsce dość upiorne , wszędzie powybijane szyby , butelki po "sokach" i masę innych rzeczy.Podczas wycieczki odkryliśmy "dom" bezdomnych w którym nikogo nie było (na szczęście!).Najlepszą rzeczą jaką odkryliśmy to WIELKA sala która wyglądała na hol.Poza tym , że zwiedzając usłyszeliśmy huk który nas zaciął na pół minuty około to nie było AŻ TAK strasznie.Zamierzamy wrócić tam ponownie jutro ^^.A tu parka zdjęć ( sorki za jakość , nie lubię Nokii xD) a i ciastka tak dla żartu.Nie mam ich zdjęć bo je zjadłem razem z mlekiem którego nie zjadłem
































2 komentarze:

  1. Normalne zdjęcia , szkoła brzydka jak noc ( jak etapy ze S.T.A.L.K.E.R.A. C.I.E.Ń. Ć.Z.A.R.N.O.B.Y.L.A. ) trochę i placówki A.G.R.O.P.R.O.M. lub Prypeć ( coś już za dużo powiedziałem ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :P Trochę do Prypeci podobne chociaż nigdy tam nie byłem.Trzeba się kiedyś tam wybrać ze skafandrem xD

    OdpowiedzUsuń